مقالات

معرفی بهترین سنسور اکسیژن برای هر خودرو

در این مقاله به معرفی بهترین سنسور اکسیژن برای هر خودرو با توجه به مدل خودرو پرداختیم. شاید بارها برای شما هم این سوال پیش امده باشد که از چه طریقی می‌توانید بهترین سنسور اکسیژن را شناسایی و برای خرید آن اقدام کنید.(حتما قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید تا شما را در انتخاب صحیح راهنمایی کنیم.)

اهمیت سنسور اکسیژن

سنسور اکسیژن یکی از عملگرهای حیاتی در خودرو است. این سنسور اطلاعاتی کاربردی در رابطه با وضعیت اکسیژن خروجی از موتور در اختیار ECU می‌گذارد. ایسیو نیز به واسطه این اطلاعات فرمان‌ پاشش انژکتور را برای موتور ارسال می‌کند

بهترین سنسور اکسیژن برای خودرو شما چیست؟ آیا از سطح کیفیت و سازگاری سنسوراکسیژن های مختلف با خودرو خود اطلاع دارید؟ همانطور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین سنسورها در ماشین‌های جدید سنسور اکسیژن یا سنسور لامبدا است که با توجه به مدل و نوع ماشین باید از انواع مختلفی استفاده شود. در این بخش از مجله الکو قصد داریم تا بهترین سنسور اکسیژن برای هر ماشین را به شما معرفی کنیم تا با مناسب ترین آنها برای خودرو خود آشنا شوید.

منظور از بهترین سنسور اکسیژن برای خودرو چیست؟

زمانی که صحبت از بهترین سنسور اکسیژن برای ماشین می‌شود، ممکن است به گران قیمت ترین سنسور اکسیژن فکر کنیم که قطعا بهترین کارایی را برای خودرو ما خواهند داشت، اما به طور کلی بهترین سنسور اکسیژن خودرو آن محصولی است که در وهله اول با خودرو شما سازگار باشد و  لذا صرف نظر از قیمت، مدل و نوع خودرو شما در انتخاب سنسور اکسیژن بسیار موثر است. همچنین توجه داشته باشید که انتخاب نادرست سنسوراکسیژن منجر به افزایش مصرف سوخت، کاهش عملکرد موتور، روشن شدن چراغ چک خودرو و افزایش آلایندگی اگزوز می‌شود.

راهنما بهترین سنسور اکسیژن برای ماشین شما

در این بخش به معرفی بهترین و مناسب ترین سنسور اکسیژن برای هر خودرو خواهیم

خودرو خود را انتخاب کنید:

بهترین سنسور اکسیژن برای پراید

بهترین انتخاب سنسور اکسیژن برای خودرو پراید با موتور یورو ۴ و یورو 2 و پراید وانت یکی از تولیدات باکیفیت شرکت «NTK JAPAN» بوده که به عنوان آخرین ورژن تولیدی این کمپانی به بازار عرضه شده. این سنسور اکسیژن برای خودروی پراید یورو 4 و یورو 2 و پراید وانت به عنوان سنسور اول استفاده می‌شود که به صورت مستقیم از ژاپن تهیه شده و سوکت زیمنس فابریک، مناسب برای دسته سیم خودروهای ایرانی روی آن نصب می شود.

محصولی که برای پراید مدل قدیم مناسب است، یکی از تولیدات باکیفیت شرکت «بوش آلمان» که فابریک خودروهای کمپانی بنز آلمان بوده است. این محصول به صورت استوک کم کار وارد شده و سوکت فابریک ساژم سبز رنگ روی آن نصب می شود. این سنسور اکسیژن برای خودروی پراید مدل پایین به عنوان سنسور اول استفاده می‌شود. در عکس های زیر برای پراید یورو4، پراید وانت و پراید مدل قدیم بهترین برند سنسور اکسیژن معرفی شده است.(حتما قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید تا شما را در انتخاب صحیح راهنمایی کنیم.)

 

بهترین سنسور اکسیژن برای کوییک

کوییک یکی دیگر از تولیدات سایپا است که در تیپ های مختلف اما با یک موتور عرضه شده است، “بهترین انتخاب برای کوییک یکی از تولیدات باکیفیت شرکت «NTK JAPAN» بوده که به عنوان آخرین ورژن تولیدی این کمپانی به بازارعرضه شده. این سنسور اکسیژن برای خودروی کوییک به عنوان سنسور اول استفاده میشود که به صورت مستقیم از ژاپن تهیه شده و سوکت زیمنس فابریک، مناسب برای دسته سیم خودروهای ایرانی روی آن نصب می شود.(حتما قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید تا شما را در انتخاب صحیح راهنمایی کنیم.)

بهترین سنسور اکسیژن برای تیبا

تیبا در دو مدل صندوقدار و هاچ بک (تیبا ۲) با موتوری یکسان توسط سایپا تولید و در بازار خودرو عرضه میشود، از این رو بهترین سنسور اکسیژن برای این خودرو یکی از تولیدات باکیفیت شرکت «NTK JAPAN» بوده که به عنوان آخرین ورژن تولیدی این کمپانی به بازارعرضه شده. این سنسور اکسیژن برای خودروی تیبا به عنوان سنسور اول استفاده میشود که به صورت مستقیم از ژاپن تهیه شده و سوکت زیمنس فابریک، مناسب برای دسته سیم خودروهای ایرانی روی آن نصب می شود.(حتما قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید تا شما را در انتخاب صحیح راهنمایی کنیم.)

بهترین سنسور اکسیژن برای ساینا

مناسب‌ترین سنسور اکسیژن برای خودرو ساینا، مدل نسل جدید تقویت شده NTK ژاپن است. این محصول یکی از تولیدات باکیفیت شرکت «NTK JAPAN» بوده که به عنوان آخرین ورژن تولیدی این کمپانی به بازارعرضه شده. این سنسور اکسیژن برای خودروی ساینا به عنوان سنسور اول استفاده میشود که به صورت مستقیم از ژاپن تهیه شده و سوکت زیمنس فابریک، مناسب برای دسته سیم خودروهای ایرانی روی آن نصب می شود.(حتما قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید تا شما را در انتخاب صحیح راهنمایی کنیم.)

بهترین سنسور اکسیژن برای پژو ۴۰۵

پژو ۴۰۵ با موتور های مختلف در بازار ایران عرضه شده که برای هر کدام باید از سنسور اکسیژن متفاوتی استفاده نمود. بهترین سنسور اکسیژن برای پژو ۴۰۵ باموتور xu7 ،SLX  با ایسیوهای مختلف در عکس زیر معرفی شده است.(حتما قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید تا شما را در انتخاب صحیح راهنمایی کنیم.)

بهترین سنسور اکسیژن برای پژو ۲۰۶

پژو ۲۰۶ در مدل های مختلف و با دو موتور اصلی ۱۴۰۰ تیپ ۲ و ۱۶۰۰ تیپ ۵ در بازار ایران عرضه میشود، بهترین مدل سنسور اکسیژن برای پژو 206 تیپ 5 فرانسه، 206 تیپ 2 فرانسه، 206 تیپ 2 و 3، 206 ایرانیزه تیپ 2 و 5 را در تصاویر زیر معرفی کردیم. (حتما قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید تا شما را در انتخاب صحیح راهنمایی کنیم.)

بهترین سنسور اکسیژن برای پژو ۲۰۷

پژو ۲۰۷ و ۲۰۷ صندوقدار از همان موتور TU5 استفاده میکنند، لذا باید گفت “بهترین سنسور اکسیژن یکی از تولیدات باکیفیت شرکت «NTK JAPAN» بوده که به عنوان آخرین ورژن تولیدی این کمپانی به بازارعرضه شده. این سنسور اکسیژن برای خودروی 207 کروز به عنوان سنسور اول استفاده میشود که به صورت مستقیم از ژاپن تهیه شده و سوکت زیمنس فابریک، مناسب برای دسته سیم خودروهای ایرانی روی آن نصب می شود. همچنین مناسب ترین سنسور اکسیژن برای 207 یا ایسیو بوش me17 و 207 فرانسه در تصاویر زیر عنوان شده است. (حتما قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید تا شما را در انتخاب صحیح راهنمایی کنیم.)

 

بهترین سنسورا­­­­کسیژن برای پژو پارس

پژو پارس با موتورهای متفاوت در بازار ایران عرضه میشود که مناسب‌ترین مدل سنسور اکسیژن برای پارس با موتور TU5 و XU7 با ایسیوهای مختلف در تصاویر زیر عنوان شده است. (حتما قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید تا شما را در انتخاب صحیح راهنمایی کنیم.)

بهترین سنسور اکسیژن برای دنا

دنا با موتور EF7 در بازار عرضه میشود و دنا پلاس با موتور توربو. از این رو میتوانید “بهترین سنسور اکسیژن برای دنا و دنا پلاس را در عکس زیر مشاهده کنید. (حتما قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید تا شما را در انتخاب صحیح راهنمایی کنیم.)

بهترین سنسور اکسیژن برای رانا

رانا با موتور TU5 و رانا پلاس با موتو TU5 پلاس (موتور TU5 بهینه شده) تولید میشود، از این رو میتوانید “بهترین سنسور اکسیژن برای رانا و رانا پلاس را در عکس زیر مشاهده کنید. (حتما قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید تا شما را در انتخاب صحیح راهنمایی کنیم.)

بهترین سنسور اکسیژن برای سمند

سنسوراکسیژن‌های مناسب برای خودرو سمند، در دو مدل XU7 و EF7  با توجه به نوع موتور آنها تعیین شده است. در عکس زیر میتوانید برندهای پیشنهادی سنسور اکسیژن مناسب مدل سمند خود را مشاهده کنید. (حتما قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید تا شما را در انتخاب صحیح راهنمایی کنیم.)

 

راه ارتباطی با ما

حتما قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم بطور جداگانه و دقیق به معرفی بهترین سنسور اکسیژن برای خودرو شما بپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *